Середа, 29 Бер 2017, 19:13

Середня загальноосвітня школа № 32 м. Львова

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Безкоштовні SMS
Наша газета
Календар знаменних дат
Календар свят і подій
Статистика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Останні зареєстровані
 Як не допустити психологічних травм дитини
 

 
 
 
 
 
ЯК НЕ ДОПУСТИТИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРАВМ ДИТИНИ?
 
Сьогодні, гостро постає проблема порушення психічного здоров'я дитини через соціально-економічну ситуацію, що склалася в країні. Негаразди на роботі, матеріальна скрута, емоційне незадоволення дорослих та інше – все це переноситься на дітей і порушує психологічну рівновагу.
 
Дорослим потрібно
  • формувати партнерські стосунки в сім'ї, уважно й шанобливо ставитися одне до одного, відкрито висловлювати свої почуття та обговорювати проблеми;
  • мирно розв’язувати конфлікти, уникати зайвих стресових ситуацій;
  • проаналізувати, яких психологічних травм дорослі зазнали в дитинстві, і спробувати за допомогою психологів подолати їх;
  • ознайомитися з основами дитячої та вікової психології;

  • розвивати у своїх дітях здатність розповідати про почуття батькам і друзям;
  • виховувати в дітях уміння захищати  свої права.
Отож, турбуйтеся, щоб серце дитини не стало грубим, злим, холодним, байдужим і жорстоким в результаті «виховання». Говоріть з дитиною так, щоб не залишилось ніякого сумніву в тому, що Ви керуєтесь турботою про неї, а не бажанням відмахнутись, образити.
 
Пам’ятайте!
  • якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;
  • якщо дитина живе у ворожнечі, вона вчиться агресивності;
  • якщо дитину висміюють, вона стає замкнутою;
  • якщо дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
  • якщо дитина росте в терпимості, вона вчиться сприймати інших;
  • якщо дитину підбадьорюють, вона вчиться вірити в себе;
  • якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
  • якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
  • якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
  • якщо дитина живе в розумінні та привітності, вона вчиться знаходити любов у всьому світі.
ВИСЛОВИ, ЯКИХ НІКОЛИ НЕ ПОВИННА ЧУТИ ВАША ДИТИНА:
«Підеш в школу, – ще довідаєшся...»;
«Може там з тебе людину зроблять!...»;
«Мені такий хлопчик (таке ледащо...)не потрібний ...!»;
«Вчитель не такий»;
«Клас не підходящий, – не такий, як сусідній»;
«Наша школа гірша, ніж та (якась!)»;
«Перестань! Сядь і посидь! Набрид, мотаєшся тут перед очима!»;
«Дай здачі, чого сидиш?»;
«Вдома ти он яка швидка, а як без мене, то нічого не варта...»;
«А чого від нього чекати гарного? Він же...»;
«То й що, що вчителька казала писати ось тут, а я тобі кажу...»;
«Хай собі каже вчителька, а в нас немає часу ходити на вулицю, дивитись на ту берізку... Ще чого!..»;
«І що ти за дитина така! Он у інших діти як діти...»;
«Поклади на місце! Пам’ятаєш, як минулого разу... Втомилася я вже прибирати після тебе...»;
«І коли ти вже... До тебе треба п’ять няньок, щоб витримати...»;
«Скільки це може продовжуватися...»;
«Ти в мене найкраща, найгарніша, не те що та Тетянка... Ніколи нічого в неї нема: ні фарб, ні клею.. Не дружи з нею...».

 
ВИСЛОВИ, ЯКІ ХОТІЛА Б ПОЧУТИ ВАША ДИТИНА:
«Ти мені дуже допоміг!»;
«Ти нас так порадувала! Ми знаємо, що ти нас не підведеш!»;
«Я подумала, а що як нам зробити отак... Знаєш, а в бабусі виходить саме так, як ми хочемо, але вона робить трохи інакше...»;
«Я тебе так люблю... Ти нам дуже потрібна...»;
«Ми з татом хочемо, щоб ... , тому, що....»;
«Я в тебе вірю...»;
«Подумай ще раз,... я теж колись зробила таку саму помилку...»;
«Якщо вчителька саме так просила написати, то звичайно, звісно ж...»;
«А ти подякувала Сергійку за фарби ?... А чому ти не запропонував Толі свою допомогу.... Я зробила б так...»;
«Колись давно я теж була у схожій ситуації... Знаєш, я подумала, може й тобі так зробити...».
«Давай з татом порадимося... Разом ми вигадаємо найкращий вихід...»;
«Мені було б приємно, якби ти... А бабуся мені вже давно казала, що дуже зраділа б, якби..»;
«У тебе сьогодні такий войовничий настрій... То може оголосимо війну бруду й пилу ... Допоможеш мені...»;
«В тебе таке непросте домашнє завдання. Ти розумний хлопчик, порався. Але додавши ще й охайності, вийде ідеально... Що, як ми зробимо так...»;
«Пам’ятаєш, як минулого разу я тебе хвалила, мені так сподобалось. Зроби й цього разу так, щоб я тебе похвалила...».
Copyright MyCorp © 2017
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наш час
Актуально
Під рукою
Партнери
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz