Понеділок, 21 Сер 2017, 12:06

Середня загальноосвітня школа № 32 м. Львова

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Безкоштовні SMS
Наша газета
Опитування
Календар знаменних дат
Календар свят і подій
Статистика
Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Останні зареєстровані
 Структура методичної роботи
 
 
 
 

Шкільні методичні об'єднання


Структура методичної оботи
 
Педагогічний колектив школи працює над такою науково-методичною проблемою:
  • підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів на основі диференціації та індивідуалізації навчально­виховного процесу;
  • удосконалення системи учнівського самоврядування з метою виховання активної життєвої позиції;
  • залучення громадськості до вирішення завдань, що стоять перед школою.
 
Основні напрямки методичної роботи:
  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • покращення роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально ­ виховний процес.
Організація методичної роботи:
  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діяльність творчих груп;
  • співпраця з ВНЗ;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи:
  • засідання методичних об’єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
Структура методичної роботи
 
Шкільні методичні об'єднання
Завдання:
  • робота над науково ­ методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН.
Творчі, динамічні групи
  • динамічна група з вивчення питання наступництва;
  • динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради;
  • динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
  • динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.
Завдання: 
  • вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
  • робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
  • підготовка та проведення нестандартних уроків;
  • вивчення питань наступності;
  • організація змістовного дозвілля школярів.
Передовий педагогічний досвід
Вивчення та впровадження через:
  • взаємовідвідування уроків;
  • організацію наставництва;
  • методичні семінари;
  • заняття школи педмайстерності.
Copyright MyCorp © 2017
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Актуально
Під рукою
Партнери
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz